Pentru doi marginali dintr-o Bucovină marginală, dragostea și recunoștința mea târzie…

Standard

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

moşule Lupu mătuşă Vârvară

se subţie firul

vom merge iar împreună

să legăm cu vorbele

snopi de secară

bot în bot umezi se adună mieluţii a noapte

rod carii mărgelele bondiţei mi-e frig

să ne ascundem coloraţi în somn

într-o carte

‘stai trompetă stai’ iar şi iar se repetă

cu gura încleştată vă strig

moşule Lupu mătuşă Vârvară

iertare

cu tălpile goale lunatic alerg

pe pânzele puse la înălbit de voi

într-o vară

ţese războiul în casa cea mare

singur şi tortul urcă spre cer

nu-i nimeni acolo

un fluture beat mă visează

eu mă arunc spre lumină şi pier

2 thoughts on “Pentru doi marginali dintr-o Bucovină marginală, dragostea și recunoștința mea târzie…

Leave a Reply

