”Aici și acum”. Locul geometric unde paralelele se întâlnesc.

Standard

curg sunetele
liturgice cad

răsfățat se purifică iar
sufletul meu tăvălit
prin mâzgă de vorbe și praf

dreaptă stau Doamne

simt un alt spațiu
mai straniu
familiar
ce gaură de vierme
ori clipă m-a sorbit

și iată-mă
iată-ne
foarte aproape unii de alții
aici
sub tavanul boltit
poate primii
la har

cu vocea noastră
lustrală buruiană
crescendo fumegând
larvar

………………………………………………………………………………………….

………………………………………………………………………………………….

………………………………………………………………..

…………………………………………………………………

mă odihnesc așezată la margine

cu spatele lipit de zid
simt fierberea cântărilor
din altar

în fața mea
ei șed sub cruci
înșiruiți frumos în pâcla serii

acum respir lent
le văd halourile alb-argintii
și mai văd
cum pâlpâîie aproape de pământ
flăcărui
abisale astrale

în mare liniște
mă întremez Doamne mă întremez

………………………………………………………………….

…………………………………………………………………..

Leave a Reply

