O premieră: ”Planeta-Ou” se rotește în ”Lumea de hârtie”!

Standard

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

…………………………………………………………………….

……………………………………………………………………..

……………………………………………………………………..

Am scris primul studiu despre poemul ”Planeta-Ou”, al poetului Viorel Padina.

Poemul a fost publicat în revista ”Poezia”, nr. 3/ 2013, o revistă care apare sub egida Uniunii Scriitorilor din România.
Studiul meu a apărut în același număr.

Puteți descărca, de mai jos, poemul lui V. Padina și studiul meu.

Planeta-Ou

Planeta-Ou, un poem narativ FINAL

http://planetaou.wordpress.com/

7 thoughts on “O premieră: ”Planeta-Ou” se rotește în ”Lumea de hârtie”!

  1. Multumesc, CMM. Din punctul meu de vedere, ai facut o fapta buna si importanta. Multumiri i se cuvin, de asemenea, generosului Cassian Maria Spiridon.

    As fi publicat si io incitantul tau studiu, insa din pacate gazdoiu-mi WordPress.com, pe langa faptul ca a inceput sa-mi deverseze publicitate grosolana pe blog, fara voia mea, vezi bine, nu-mi mai permite nici sa postez imagini, decat cu mari nazuri si intermitentze. Pasamite, dupa ce a facut-o pe magnanimul pana acum, de-acum jmekerosu gazdoi isi da arama capitalista pe fatza, vrand sa-l upgradez cu shosele, momele si lovele, pai cum dreaq.

    Cred ca o sa ma-ntorc la Mr.Google, in caz ca n-o fi ajuns si ista vreun harpagon capitalist… 😦 Insa n-as vrea sa insist si sa devin si mai trist, intr-o zi in care ar trebui sa fiu optimist, n-asa ?
    Buna seara.

  2. Cu plăcere, și cu bucuria celui care a citit un poem original, splendid ca viziune și expresie.

    A fost un joc serios și frumos pentru mine să scriu despre el.

    Redacția revistei ”Poezia” și directorul ei au simțul valorilor.

  3. Ma bucur sa spui ca te-ai jucat prin templatele poemului meu. Nu de alta, insa stiu ca adori sa te joci gracios & mumos, ca orice homulet ingenioss… Din pacate, putini inteleg felul tau – al nostru – de a fi in lumen.

    Noapte buna.

  4. Pingback: Planeta-Ou, un poem narativ | Viorel Padina

  5. PS: Imi cer scuze fata de gazdoiul meu, onorabilul WordPress.com, pentru ca l-am denigrat pe nedrept. Dupa ce am descarcat de pe Net programul Adblock Plus am scapat de enervantele reclame ce-si faceau mendrele pe my blog si care ajunsesera – ca si unii troli – de o obraznicie infernala; de exemplu, nu-mi mai dadeau voi sa postez imagini, decat daca faceam click pe banerul lor cocotat pe butonul de Actualizare al blogului, si nu numai o data trebuia sa fac acest lucru umilitor, ci de mai multe ori. Insa dupa ce am instalat Adblock Plus, infernalele reclame au disparut ca prin farmec.

    chrome://adblockplus/content/ui/firstRun.html

Leave a Reply

