Sărbătorile. Primim sărbătorile.

Standard

Moare frumos 2013. Se naște frumos 2014. În sufletele noastre.

”Crăciun Fericit!” și ”An nou îmbelșugat pentru trup și suflet!”

Aste lucruri le doresc tuturor celor care – cu voie sau din întâmplare – ajung aici, pe micul meu blog.

Iată și Darurile mele:
……………………..

……………………..

Sofia Vicoveanca


……………………

Grigore Leșe

…………………….

Maria Lătărețu

……………………………

………………………………….

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

……………………………………..

………………………………………

………………………………………

SEMĂNATUL:

……………………………………….

SORCOVA:

8 thoughts on “Sărbătorile. Primim sărbătorile.

  1. Eu mi-am experimentat simbolic moartea viitoare și ceva vieți trecute. Poate părea erezie ce spun, dar știu că un Conciliu, doar un Conciliu, nu mai știu care, ne-a interzis să gândim despre reîncarnare.

    In plus, ducem cu noi amintirea tuturor morților noștri dragi, și ea e mereu vie!

Leave a Reply

