Creative writing

Standard

merg

singură în noapte
sunt
pe timpul meu

aștept să se deschidă Calea
deodat’
din ce în ce mai atonă
mă simt celulele
creative writing
pe urmele Flautului spart
eu știu acum
că nimica nu e peste poate
nu-mi spune
că nimeni chiar nimeni nu va veni

o
ce hidoasă minciună și lașă
poate fi viața
și ce ovine cuminți în țarcurile vremii
pot să-mi apară astăzi
diurnele înțelepciuni

***********
1794785_474086656029242_1953665549_n

(https://www.facebook.com/OuvrirLesPortesDeLaPerception)

4 thoughts on “Creative writing

  1. Am trecut să las şi eu un mărţişor, chiar de e unul virtual şi deci nu are cum să fie la fel de reuşit cum este, spre exemplu, fie şi doar un singur ghiocel palpabil şi real. Îţi doresc să ai o primăvară frumoasă, cu zile calde, liniştite şi senine, cu flori în suflet, bucurie, spor în toate, sănătate şi lumină în privire. La mulţi ani ! de 1 Martie.

Leave a Reply

