PRAF AURIU

Standard

*************

în carnea nopții
scriu vorbe vindecătoare
ea se înmlădiază
și picură sunete foarte limpezi

suav îndureratul clavecin

iar eu
îmi duc amintirea foarte departe
bezmetică mă alerg
în lumină
banală șoseaua
convoiul banal
nu-mi pasă
cerul mă cere la el

știu foarte bine
fiecare celulă s-o curăț
așa
mă azvârl cu nesăbuire
în lanul Happy
carnagiul miroase ascuțit-acrișor
privesc până la pierderea rațiunii
o frunză Ginko striată ușor

mă las apoi să curg
și pulbere sunt

praf saturat

Auriu

One thought on “PRAF AURIU

  1. Am fost nevoită să șterg postarea ”Vindecatorul”. Ceva n-a funcționat OK, iar actul de a șterge chiar m-a întristat.

    Mulțumesc, Dane, pentru LIKE-ul dat acolo. Îl păstrez în inima mea și pentru aici. E același poem, doar titlul l-am schimbat.

Leave a Reply

