Prefigurare Apa, Pagina III din Hexagon

Standard

images

*
vă scriu prieteni
cu o pană demodată
subţire
mi-au amorţit un pic degetele
argintiu timpul
ţese şi înnoadă fire
eu
mi-am ieşit din matcă
şi privesc de acolo de sus
urlătoarea
istorie a vieţilor noastre
dacă bolovanul acesta n-ar fi aici
şi dacă tot relieful ar arăta altfel
şi dacă
mi-aţi da un fir de iarbă și
aş răsturna universul?
l u s r e v i n u l
unde suntem
particule străvezii
curg pe apele sâmbetei
visele
oasele vorbelor încernelite
a
l
b
a
s
t
r
e

Leave a Reply

