Alb.

Standard

images (1)

*

vă spun
mi s-a întâmplat aici ceva rar
într-o singură zi
dezmărginirea şi miezul ei mi s-au dat

cu multă vreme în noapte însă
simţisem o glăsuire amară
şi am trăit un lucru ciudat
se făcea că privesc în oglindă
şi că văd înăuntru o uriaşă femeie
albă ca laptele pe un cer alb fanat
şedea cu gleznele subţiri în nisip
ca o ţărancă
şi lucra ridica piramide pentru deşertul acela
uitat
ele păreau zgrunţuroase şi de un alb murdar
aproape spre cenuşiu
mici
incredibil de mici pentru talia ei
şi chiar pentru acel fel de pustiu
ceva ca un vânt cosmic răscolea aerul
le spulbera
dar zeiţa nisipurilor neclintită
clădea

da
cum vă povesteam într-o noapte
mi s-a dăruit acolo ceva rar
şi m-am trezit a doua zi tremurând
cu gura năclăită de un accidental
gust amar

Leave a Reply

