Iubirea

Standard

Prințesa
venea spre mine
frenetică
am și azi o stea albă
pe antebrațul drept
de la dinții ei
în restul timpului
sălbăticea pe dealuri
îmi aducea uneori
în semn de prețuire
un șoricel

Pluto
un hoinar și el
mă cheamă zilnic să cântăm
ham ham uuu
cu gurile ridicate spre cer
paranteză
mai țineți minte cățelul acela
haios
pe care Klee îl pune
să latre la lună

Pluto și Prințesa
suflete pereche
se vor întâlni poate
într-o altă viață
mie mi-ar plăcea
să fie oameni
așa ca noi
mai într-o ureche

images (3)

2 thoughts on “Iubirea

  1. Eu zic că în orice bărbat există ceva din ingenuitatea (asta ca să nu spun “prostuţ”) şi devotamentul lui Pluto şi-n orice femeie găseşti ceva dintr-o prinţesă. Trebuie doar să ai răbdarea necesară pentru a privi atent.

Leave a Reply

