„Ipoteza Dumnezeu”

Standard

Citesc o carte frumoasă, in care cineva priceput a adunat și a comentat dialogurile dintre atei și credincioși de toate profesiile, despre Dumnezeu.
Faină carte.
Dar eu?
Eu ce cred?
Eu cred că El există și poate fi orice, de la o persoană binevoitoare și omnipotentă până la un fir întâmplător, complet iresponsabil, de iarbă.
Și mai cred că este și acea energie jucăușă și vindecătoare care vine atunci când ești relaxat, încrezător, răbdător și n-o constrângi cu stranii ritualuri.
Ea mă va face pe mine să mă trezesc perfect bună de muncă serioasă mâine, deși am cam depășit ora reglementară, cuminte, de culcare.

images b

9 thoughts on “„Ipoteza Dumnezeu”

  1. Primesc în SPAM un mesaj pe care nu-l pot publica. Strică imaginea celui care l-a scris.
    Îmi pare rău pentru domnia sa.

    Sunt dispusă să discut – cu drag – pe acest blog cu nickuri decente, într-un limbaj decent.
    Chiar dacă au altă opinie decât cea exprimată de mine.

  2. Așa este. Mi se pare firesc să avem dreptul la propria noastră percepție asupra Lui. Eu nu am scris aici nici ca un filozof, nici ca un teolog. Nu sunt un geniu al gândirii și al condeiului. Sunt un om simplu, banal, care se bucură atunci când Îl simte. Scriu în limbajul meu de om obișnuit despre CEVA neobișnuit. Mi-e greu să exprim tot ce simt. Vă mulțumesc pentru ajutor.

  3. Uh, tocmai ce am citit si eu aceasta carte si m-am enervat groaznic pentru ca autorul nu are opinii 🙂
    Eu sunt ateu, dar ma gandesc ca asta nu poate sta in calea comunicarii avand in vedere ca suntem amandoi cititori, nu?
    Ce m-a deranjat este ca Benedict nu are nicio opinie, nu face altceva decat sa adune certurile dintre atei si credinciosi or eu am cu totul alte asteptari de la cartile care se vor ‘destepte”.

    Multam de vizita. Eu unul am sa mai revin 🙂

  4. Nici o problemă nu-mi ridică ateismul dumneavoastră. Putem comunica. Suntem amândoi oameni.
    Mie îmi convine faptul că autorul a selectat, rezumat, organizat informație, fără să-mi prezinte opinia proprie. Mă lasă să folosesc cum vreau eu ceea ce mi-a dat.
    Capacitatea de selecție și organizare e parte a inteligenței.
    Mă bucur de vizita dvs. Vă mai aștept, cu încredere și bucurie.

Leave a Reply

