Portal

Standard

sunt în orașul adolescenței mele
mă trag spre pământ codițele grele
copiii aceștia se țin după mine
se cred într-o poveste cu zâne
apoi tremurând
se vălurește peisajul
iată-mă în grădina de un verde
nemuritor
pruncii aleargă
râd
fluturi valsează în jurul lor
un vânt stelar îmi răsfiră părul
cei mici se cațără pe el
își moaie degetele ușurel
în curcubeu
și fiecare
își scrie numele secret
pe cer
cu o altă culoare

*

PS. Cineva, de demult mai de demult, m-a întemnițat – simbolic – într-o bolgie de internet, ca „Alma”.
După un timp, altcineva, o persoană benefică, m-a ajutat să mă văd ca Alma într-un fel de grădină paradisiacă.
Acum s-a născut acest poem.
(Pentru mine, în subiectivitatea mea, reprezintă un Poem).
Mulțumesc „maleficilor” și „beneficilor” care m-au stimulat să-l scriu.

*
Iată Alma din bolgie:

https://www.google.com/search?sourceid=chrome-psyapi2&ion=1&espv=&ie=UTF-8&q=alma%20youtube%20animation

*

Și iată Alma dintr-o lume benefică:

http://en.wikipedia.org/wiki/Alma_(given_name)

*

foto-03

4 thoughts on “Portal

    • Alma… suflet… îl poti “adopta” si-n viata actuala… e ceea ce fac multi americani, carora nu le plac prenumele din “acte” si se prezinta cam asa:”Hi, I’m Paul, but I usually go by Mike!”

  1. Mie îmi plac numele mele. Ambele inseamnă MARIA (vezi carmelitele). Maria, o imagine arhetipală a aceluiași arhetip ca și Alma, Arhetipul Mamei.
    Carmen înseamnă și poezie.
    Așadar, e OK Carmen-Maria pentru mine.

Leave a Reply

