Frumosul deturnat de la funcția sa

Standard

Sunt o naivă din fire. Gata să mă las atrasă de lucrurile frumoase, oriunde s-ar găsi. Căci, tradițional, Binele, Frumosul și Adevărul nu ne vin „la pachet”?!
Gata să văd, așadar, binele amestecat printre rele, eludând experiența trecută a răului. Gata să-mi adorm suspiciunile, îndoielile.
De curând am re-învățat, în diverse locuri din internet, că discursurile bune și frumoase, muzica, pictura, filmele de același fel, pot fi doar capcane. Nu-i o lecție de uitat.
Cei care le seamănă, pot dori, voluntar ori involuntar, să te atragă cu ele în lumea lor, să te influențeze să gândești cum ar vrea domniile lor.
Dacă nu o faci, vezi cum aceeași sursă începe, re-începe să emită răutăți și urâciuni, te atacă cu voracitate uneori. Vrea să-și păstreze imaginea cu orice preț, pentru sine ori pentru alții, subminând-o pe a ta.

Eu cred că mica mea experiență repetă o mare păcăleală națională. Aceea cu Antenele, care au investit imaginea lor frumoasă, de TV meseriașă, de la început, în afacerile ulterioare de manipulare murdară.
Nu mă miră că intelectuali pe care eu îi respect s-au lăsat atrași în această capcană. Proiectau pe acolo binele și frumosul din ei. Repetau ceva similar în esență cu mica mea greșală. Unii continuă repetiția.

.

images[10]
.
Pentru cei care ajung pe aici, cu drag:

2 thoughts on “Frumosul deturnat de la funcția sa

  1. 9 din 10 bloggeri sunt impostori. Asta e limpede. Problema e ca ei nu stiu asta. Se mint pe sine cu o usurinta care face mandibula sa cada deopotriva a dispret si admiratie. Daca vrei sa cunosti adevarata natura a unui om, scoate-l din zona de confort.

Leave a Reply

