Incitant de simplu

Standard

Viața, cel mai interesant lucru posibil, când simțim cum curge și ne lăsăm să curgem cu ea.
Suntem, simultan, noi și ea.

În curgerea asta comună, ceva se schimbă în noi, ceva nou se întâmplă în ea, Viața.
Ceva curge altfel în ea, ceva nou crește în noi.

Fiecare întâmplare ne aduce un mesaj, la apariția căruia contribuim și noi.
Stăm în liniște mare, îl auzim, așa învățăm să trăim.

Așa ne vindecăm, aici și acum.
Așa creștem frumos, acum și aici.
Așa crește Lumea, bine, frumos și adevărat, cu noi în ea și ea în noi.

.

beautiful-tree-2-wallpaper-1920x1080

2 thoughts on “Incitant de simplu

  1. Curios, deșicircumstanțial. și eu mi-am amintit astăzi despre simplitate. Doar că eu am amalgamat lucrurile aducând în discuție un citat din Brâncuși : „Simplitatea e o complexitate rezolvată”. Și, poftim belea !, uite în ce hal se complică parcursul lin al curgerii noastre prin viață, așa cum este el sugerat de postarea ta. 😀

  2. În acest mod simplu funcționează sincronicitatea. Ieri, am făcut practică la terminarea unui curs. Vreme rea, invitații n-au venit. Singurul pe care puteam lucra era un domn, psiholog ca și mine. Amândoi am practicat și yoga. Cu o zi în urmă, el meditase pe mov. Venind ca subiect la practica noastră, m-a ales pe mine să lucrez cu el, căci mă îmbrăcasem, ca să mă simt bine, în nuanțe de mov. Ședința terapeutică a curs ca de la sine.
    Simplitatea incitantă a vieții, când te lași să fii o parte din complexitatea ei. Fluturașul care produce evenimente la distanță și – în același timp – simte că zborul lui ia o altă cale când, la distanță, se produc evenimente.
    Bine ne-am întâlnit în flux, prietene Dan!!

Leave a Reply

