Cuvânt carnivor

Standard

mă videz
mi-e tot mai ușor
să urc în cuvinte

astăzi
douăzeci și doi decembrie
îmi amintesc
cu respectuoasă durere
de fraierii sublimi
care
se înecau în propriul sânge
pe caldarâmuri
revoluționare

bună dimineața
domnule eminescu
noapte bună
domnule caragiale

acum vreau să privesc
golănește cerul
prin ruptura
din inima unui steag

au

mă auzi
prietene drag
cum
molfăi lacom și fără șir
vorbe din limba română
mi-e tot mai ușor
sunt
un cuvânt carnivor

.

640px-RomanianFlag-withHole

Leave a Reply

