Pauza mare

Standard

când
sunt foarte singură
îmi fac o cafea
mă așez într-un colț
cu toate simțurile
treze
o beau

memoria se deschide
nufăr galben

vine spre mine
subsolul cu prieteni
e pauza mare
ibricul aburește
de parcă nici n-a trecut
peste noi
cutremurul mare
din
omienouăsuteșaptezecișișapte

o
ai sosit

te simt lângă mine
e pauza mare
afară spumegă viața
cafeaua în ibric forfotește
atingerea ta
îmi frige degetele
regește

știi
ce-mi doresc

când va veni
vremea
tu să mă ții ca acum
de mână
să fie pauza mare
iar eu să-mi beau
cu iubire
cafeaua de plecare

.

orizonturi-imbracate-in-aroma-de-cafea

Leave a Reply

