Scrisori pentru geamănul meu celest (1-4)

Standard

*
din altă piesă
da

iartă-mă
sunt ani
de când mă aștepți
aici în imaginar

în vremea asta
cu prea multă viață
poezia din mine
s-a diluat

acum știu
nimeni nu mă poate iubi
ca tine
geamănul meu celest

*
noapte / singurătate / bucurie

ninge
îmi beau
strop cu strop
cafeaua

e caldă
mă uit pe fereastră
simt cum primesc
o porție maare
de copilărie

îmi amintesc

tu știi
că portocalele au gust
doar iarna

ce zici
că mai e nou
pe la tine
prin livadă

a
încă mă iubești
și ai învățat
să-mi trimiți
fulgi proaspeți
de zăpadă

dragule / i-am primit pe toți / mulțumesc /
eu am tastat numai pentru tine / acest poem /
fiindcă am uitat / cum se scrie de mână / o scrisoare /
iar de la un timp / nici nu-mi mai amintesc / lejer /
adresa ta exactă / din cer

*
îți amintești

stăm amândoi
culcați pe zăpadă
mă ții de mână strâns până când
levităm spre cer

apoi
se rupe filmul cu noi

tu urci foarte iute

eu rămân aici
sufletul mi se usucă
de ger

privește-mă iar
doar sub ochii tăi
pot să plâng
ca cea mai slabă
dintre femei

ce noapte

o doamne
cum cresc nepăsători
sub ninsoare
primii ghiocei

*
ție
îți pot spune
că astăzi
nu mi s-a întâmplat nimic
deosebit

m-am gândit la tine
toată ziua
în modul cel mai obișnuit

asta îți umple
miezul transparent
numit inimă
cu un fel doar al tău
de bucurie

simt

meșterești acum la gravitație
eu pot păși foarte ușor
uite
aproape mă ridic

trec așa
plutitoare
pe lîngă librăria micuță
din cartier

ce fascinantă agendă mov
în ea aș putea scrie
cu pixurile astea splendide
lila
despre tot ce am iubit
iubesc și voi mai iubi
cândva

apoi
mintea mea
de pământeancă frivolă
începe a visa

oare
nu cumva
povestea noastră a scris-o acolo
de foarte multă vreme
și cu imensă dragoste
altcineva

*
images (1)

2 thoughts on “Scrisori pentru geamănul meu celest (1-4)

  1. Mulțumesc de urare.

    Te cred, nu-s poetă. Dar… mă simt bine exact așa cum sunt. 🙂 🙂 🙂

    Venea mai demult cineva pe aici și îmi spunea că mă educă – „cu biciul”, asta însemnând vorbe urâte – să devin poetă. Uite că nu m-am lăsat educată și n-am devenit ce voia el. Acum s-a plictisit să fie ținut la spam și nu mai vine.

    SUNT UN OM LIBER. Scriu ce vreau și cum vreau, din pură plăcere.

Leave a Reply

