Obiecte vii

Standard

obiectele

mai ales cele dăruite cu dragoste

ne supraviețuiesc

uite cana primită de la o prietenă

are pictat pe ea un om de zăpadă

cu fular roșu și în loc de mătură o crenguță de brad

închid ochii văd interfața unde atomii mâinilor ei

s-au amestecat cu cei ai porțelanului în vreme ce

îl netezea iubitoare visând cum voi zâmbi

acum cana aia e plină cu lapte fierbinte eu

o țin cu amândouă palmele până când intră

în această plasmă cosmică și câțiva dintre atomii mei

lumea pare a fi o hipertextură brăzdată de nenumărate

astfel de interfețe unde urmele celor vii se întâlnesc

tandru măcar pentru câteva clipe

cu urmele plăpânde ale morților

iată șterg de praf apoi ating înfiorată plasa asta

pe care cu douăzeci de ani înainte de moarte

a așezat-o aici la fereastră cu mult drag de noi tata

.

circle

2 thoughts on “Obiecte vii

  1. obiectele ne supravietuiesc, este o observatie care ar putea schimba o lume, eu as pune-o pe bancota nationala
    in urma mamei mele n-a mai ramas nimic decat peretii goi, am dat tot indiferent de valoare, am pastrat doar ochelarii pe care i-am pus intr-un loc de unde s-o pot vedea cand vreau sa aduc pacea in inima mea
    poemul tau precum un liber linteus, i-ar putea asigura nemurirea

Leave a Reply

