Gândul de azi și de mereu

Standard

văd
vrei să extragi din furia mea
kerosen pentru vehicolul tău
iar asta îmi displace
să știi

pricep
mă vezi lătrând cuminte
cu urechile ciulite spre diapazonul tău
iar asta îmi displace
să știi

simți
că se naște din mine
o lume fără canoanele voastre
iar asta îți displace
știu

.

images

One thought on “Gândul de azi și de mereu

  1. Mulțumesc de LIKE. Am scris acest poem în timpul real al Străzii. Când diverși „iscusiți” încercau să se ridice pe umerii tinerilor protestatari care doreau o schimbare radicală a societății noastre.
    Am mai trăit în aceeași perioadă o experiență de cenaclu online în care tinerii poeți erau hingheriți de consacrați, pentru lipsă de obediență.
    Acestea sunt izvoarele poemului meu, pe care l-aș numi „social”. Nu l-am așezat împreună cu „Poemele dramei colective”, pentru că e un pic mai altfel, mai „tezist”. 🙂 Dar țin la el, așa cum e: o voce a Străzii tinere.

    Am primit ceva admonestări pentru el, de la alți oameni cu structură și vocație de dictatori. S-au recunoscut într-un poem care nu le era adresat, și au devenit ridicoli, reacționând la el egocentric, ca și cum era un atac la persoana lor. Strașnic tournesol! 🙂 Bieți oameni! 😦 Și o reacție de un comic funambulesc! :)))

Leave a Reply

