Sub lupa „extratereștrilor”. „Extratereștrii” sub lupă.

Standard

*
Mulțumesc „extratereștrilor” care țin micul meu blog sub observație.

Uneori mă laudă, alteori mă acoperă de umori negre. Acasă la ei, la mine în spam. De la caz la caz, de la necaz la necaz. C-așa-i în viață! Din când în când, vin și iau mostre de aici.

Asta mă ajută să-i cunosc mai bine. Spune-mi ce alegi, ca să-ți spun cine ești!

🙂 🙂 🙂

PS. Se întâmplă uneori să-i păcălesc.  Cui nu-i place să-i gâdili artistic egoul?!   Mă laudă atunci lăcrămos. Le mulțumesc.  În rest, ei mă amuză cu gândirea lor umorală și cooperatistă,  mereu. Și iar le mulțumesc. Fain study object, „extratereștrii ” ăștia ai mei! 🙂

*

magnifier-41181_640

Leave a Reply

