Cărtărescu cel simpatic

Standard

*
Mulțumesc, Mircea Vasilescu, pentru interviul de mai jos. 🙂

Vorbește frumos Cărtărescu. Îmi redevine simpatic. O să citesc Solenoid. Nu neapărat ca pe un roman. 🙂
Pe Mircea Vasilescu îl știu de pe vremea când era redactor la RITL. (Am citit de curând și o recenzie a lui N. Manolescu. Vorbește inclusiv de punctele slabe ale cărții).
Interviul lui Mircea V. nu „supermitizează” deloc. Mircea V e un om foarte echilibrat. Eu așa îl cunosc și așa a rămas.

Interviul a reușit să-mi trezească iar iubirea de odinioară (înăbușită de exaltările exegeților și de Orbitor) pentru autorul Cărtărescu. Îmi place cum gândește el acum. Orice autor scrie două opere: Biografia și Cărțile. Se pare că în cazul Cărtărescu ele se întâlnesc în Solenoid. 🙂 Mulțumesc!

 

http://adevarul.ro/cultura/carti/mircea-cartarescu-de-ale-vietii-literaturii–8_56a2255137115986c6c921e9/index.html

Folosiți linckul pentru o căutare cu Google. Funcționează. 🙂

Leave a Reply

